محمدصالح عزبزمحمدصالح عزبز، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

کوچک وشادمانه...صالح خوب خانه....

تولد،بازی،خنده....

1398/10/23 8:39
240 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبارک

مامان جونم تولدت مبارک

شمع ها رو من روی کیک گذاشتم 

وخودم روشن کردم

ولی یه تایی فوتشون کردیم

من ومامانی وگل پری

 

هدیه من،

به مامانی

برای تولدش

که نوزدهم دی ماه بود

گل مورد علاقه ی من ومامانی....

پتوس

از اراک آوردیم همراه خودمون....

خیلی دوستش داریم

بعد ،

برقا رو خاموش کردیم،

چهارنفری،

کلی بازی کردیم

با این بادکنک های نورانی

که لامپ های ریزی داشت که رنگ نورهاش عوض میشد

پریناز از خنده داشت غش می کرد.....

شب خوبی برای خودمون ساختیم

انسانها خودشون باید لحظه هلی خوب وخوش بسازن

وگرنه همه جیز برای ،غم وغصه،جوره جوره

شادی وسلامتی ولبخند آرزوی من برای همه ی مردم دنیا

در همه ی زمان ها...

🌷🍃

پسندها (1)

نظرات (0)