محمدصالح عزبزمحمدصالح عزبز، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

کوچک وشادمانه...صالح خوب خانه....

وقتی لباسم بزرگ شد.....

1394/5/17 21:01
555 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مامانی داشت لباس چهار خونه ام رو تنم می کرد بریم مهمونی

یهو

یاد داداش حسین افتادم

دوست خوبم در آفریقا که البته 

یه ده دوازده سالی از من بزرگتره

ولی من خیلی دوستش داشتم وباهاش عیاق بودم

اون هم یه لباس چهارخونه داشت که دوستش داشت

خیلی وقت ها اتفاقی توی گردش ها 

من وداداش حسین دو تایی

همین لباس چهار خونه هامون رو می پوشیدیم...

امروز به محض اینکه مامانی لباس چهار خونه ام رو تنم کرد

به مامانی گفتم:

هر وقت این لباسم بزرگ بشه

می خوام بدمش به داداش حسین،

داداش حسین از اینا دوست داره....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد صدرا
27 مرداد 94 16:17
سلام عزیزم ! به وطن خوش اومدی همه ی وبت رو امروز خوندم ! موفق باشی
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
پاسخ
سلام خاله جونی.... ممنونم شاد وپیروز باشید....