محمدصالح عزبزمحمدصالح عزبز، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

کوچک وشادمانه...صالح خوب خانه....

حسین هاآریو

1394/4/31 3:13
873 بازدید
اشتراک گذاری

چند شب پیش توی حیاط مسجد داشتم بازی می کردم...

سوار چرخونک شده بودم و طبق معمول با پازدن،خودم چرخونک رو می چرخوندم

مامانی روصدا زدم وگفتم ،مامانی بگو حسن بیاد منو هل بده

مامانی گفت داداش حسین این دور وبرها نیست

گفتم داداش حسین رو نمی گم،اون یکی حسین

مامانی فراموش کرده که یه دوست خوب زامبیایی دارم

که گاهی با مامانش میاد مسجد واسمش حسین هست

چون چند وقتی بود خبری ازشون نبود ولی اون شب اومده بودن...

خلاصه هی مامانی با تعجب می گفت کدوم حسین؟حسین دیگه کیه؟سوال

بعد از کلی سروکله زدن بامامانی یهو گفتم حسین ها آریو رو می گم....تعجب

همونی که دنبالش بودم انگلیسی زبانه

وقتی به هر کس می رسه،هلو ها آریو می گه....

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

پریسا
31 تیر 94 10:23
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شا الله به ما هم سر بزنید
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
پاسخ
ممنونم،باشه حتما
مامان و بابا
11 مرداد 94 20:37
آفرین که دوستات تو ذهنت میمونه ماشالا... به سلامتی برگردید انشاءا... منم آپ شدم بهم سر بزنید خبرای تازه دارم
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
پاسخ
شما دوست خوب ما هستید....این اولین کامنت هست توی ایران دریافت می کنیم.... حتما میاییم