محمدصالح عزبزمحمدصالح عزبز، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

کوچک وشادمانه...صالح خوب خانه....

گردش علمی****** Scientific picnic

1392/6/16 4:57
273 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خندهقهقههیولهیپنوتیزمیولیولیولهیپنوتیزمیولقهقههخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله انسیه
16 شهریور 92 12:41
سلام خاله جون قربونت برم چقدر وبلاگت خوشگله
حتما حتما از عکسای علی جون برات میفرستم


سلام خاله جون،خیلی ممنون که وبلاگم رو متبرک کردید به نگاهتون.دوستت دارم خاله جون
مامان وروجکها
16 شهریور 92 15:25
ای جونم عزیزم با اون خنده هات !





با اون درخت بائوبابت کلی حال کردم !

اون درخت بی برگ گلدار هم قشنگ بود



از اون میوهه خوردی شیرین بود ؟؟؟؟



من حالم بد شد دیدمش دوستش نداشتم



جدا چه با نمکه !



لپوی من اونجا چه قدر گرمه که تو توی همه عکسهات لپ قرمزی افتادی؟


ازاون میوه نخوردیم فقط نیگاهش کردیم.اینجا درطول روز هوانسبتا گرمه وشب ها نسبتا سرد ولی من کلا گرمایی ام از لطفتون ممنوم




خاله انسیه
19 شهریور 92 16:45
تولد تولد تولدت مبارک
20 شهریور سالروز تولدت مبارک باشه خاله جون
از طرف من به مامان و بابا هم تبریک بگو

Thank you so much***I like you

مامان مصی
20 شهریور 92 17:48
تولدت مبارک اقا محمد