محمدصالح عزبزمحمدصالح عزبز، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

کوچک وشادمانه...صالح خوب خانه....

موتور ثابتــــــ..........

1394/3/13 15:34
499 بازدید
اشتراک گذاری

دوست دارید ابتکار صاحب یه کافی گاردن رو ببینید؟!

پس با من همراه بشید......

این هم از ابتکار .....

موتور گذاشته اینجا ،

برای وروجک های عشق موتوری مثل منـــــــــــــــــــــــــــــ

 

مگه چیه ؟!

خب دوست دارم تنهایی سوارشم...

صالح مهربونم

خودم موتور می رونم

 

 

آهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان

نگرانید که من یا موتور نیفتیم؟!

 

 

ضمن تشکر از محبتتون

همینطور که مشاهده می فرمائید این موتور ،ثابت 

و از نوع در گل در گیر هست

منم که سفت سفت چسبیدم به فرمون....

 

موتور در گل در گیر.....

 

با وجود این موتور به باقی وسایل بازی حتی نیم نگاه هم نمیندازم

 

 

 

ولی انگار این موتور عشاق دیگری هم داره....

 

 

از اطراف واکناف عشاق دیگر در راه اند....

 

خــــــــــــــــب

منم دیگه دارم به مقصد نزدیک می شم

فکر می کنم

بتونم مسالمت آمیز بیام پایین....

 

 

خـــــــــــــــــــــــیلی

خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوب

عــــــــــــــــــــــــــــــالــــــــــــــــــــــــــــی

و

بــــــــــــه یــــــــــــــــــــــــــادمـــــانــــــدنـــــــــــی بــــــــــــود......

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان و بابا
16 خرداد 94 10:28
صالح مهربون موتورسوار کلاه کاسکت یادت نره خطرناکه بدون کلاه
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
پاسخ
خاله جون واقعا از توصیه ی عالیتون ممنونم،اول ایمنی بعد بازی....