محمدصالح عزبزمحمدصالح عزبز، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

کوچک وشادمانه...صالح خوب خانه....

ابتکاری ها....یادگاری ها......

1394/2/30 2:16
665 بازدید
اشتراک گذاری


 

 

پا به فرمونم هم خوبه ها ....

 

استفاده تزئینی از تسبیح

 

راهنما هم می زنیم...

 

خانه سازی با....

 

پر کردن اوقات فراغت در محوطه ی فرودگاه ....

 

 

ژله تخم بلدرچین در آجر بازی....

 

خوردن ویفر باچشم بسته....

برای اینکه مزه شو بهتر متوجه بشم.....

 

نمی دونم چرا چشم هامو که می بندم دهانم باز می شه....

 

خیلی سخته ولی بالاخره تونستم.....

 

گاهی اوقات یه ظرف غذای کوچیک می تونه صندلی خوبی باشه...

 

راستی بفرمایید کاک رشتی.....

 

سر و ته نشستن هم عالمی داره ها....

 

بدو بدو از توی حیاط اومدم خونه...

نفس زنان می گم :مامانی مامانی شارژ موبایلم تموم شد

مامانی می گه باشه به باباجون می گم واست باطری جدید بخره...

با داد وبیداد می گم:نه باطری نیخواد باید بزنی به شارژر...

این هم نتیجه ی اصرار من....بعدش خیالم راحت شد رفتم پی کارم...

 

استفاده راحت تر وایمن تر برای ما وروجکان...

 

همزمان ،یهو هوس بستنی قیفی قاشقی کردم....

 

به هر حال صندلی نشینیِ دیگه...

 

تاب تاب....

 

یادم میاد در گذشته ی نه چندان دور

با این صندلی یه بازی دیگه می کردم....

 

ابتدا به آرامی  بالا می روید از صندلی سر وته....

 

با احتیاط سر خود را از زیر پایه رد کنید....

 

ویک سُر جانانه بخورید....

 

سر سره بازی

به همین راحتی...به همین خوشمزگی...

 

حالا دیگه هیـــــــــــــــــــــــــــــــــــس.....

 

خواب آلوی شکلاتی داره می خوابه....

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

ĸoѕαr
3 خرداد 94 8:27
سلام خاله جون.خوبید؟؟؟؟ یه خواهش ازتون دارم میشه کد 8روبه سامانه 1000891010 بفرستید.ممنون میشم یه دنیا