محمدصالح عزبزمحمدصالح عزبز، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

کوچک وشادمانه...صالح خوب خانه....

صالح عسلی....

1394/2/27 23:57
231 بازدید
اشتراک گذاری

روی مبل نشستم با مامانی

داریم گل های توی حیاط رو نگاه می کنیم

مامانی می گه:

چه گل های زیبایی

من که بند رخت پر از لباس های رنگارنگ

در زاویه دیدم هست،می گم:

چه لباس های زیبایی...

مامانی می خنده..

بعد چند لحظه

بی مقدمه می گم:

کلا واس ماس

مامانی می گه:

چقدر شیرین صحبت می کنی عسلم

می گم:

مــــــــن،عسل نیستم

زنبور،

عسله.....

صالح گلی شدم....

 

اینها رو با انتخاب واصرار خودم از مامانی امانی گرفتم....

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

★مادر بزرگ★
30 اردیبهشت 94 2:17
من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█