محمدصالح عزبزمحمدصالح عزبز، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

کوچک وشادمانه...صالح خوب خانه....

بـــــــــــــارانـــــــــــی در باران.....

1394/1/30 20:56
232 بازدید
اشتراک گذاری

طبق اون چیزی که تا حالا ثبت شده

بارندگی در سرزمین گل های جاکاراندا،

یعنی همین مملکتی

که بنده در حال حاضر در اون اقامت دارم،

باید تا دوسه هفته پیش تموم می شد...

طبق اون چیزی که تا حالا ثبت شده

بارندگی در سرزمین گل های جاکاراندا،

یعنی همین مملکتی

که بنده در حال حاضر در اون اقامت دارم،

باید تا دوسه هفته پیش تموم می شد...

ولی ابرهای زیبای اینجا

قصد ندارن دست از بارش بردارن

مخصوصا این هفته ی اخیر

که ما اصلا آفتاب طلایی رو زیارت نکردیم

وباران بی نظیر بی وفقه می بارید....

برای خرید کردن وسوار وپیاده شدن از ماشین

مجبور شدیم بارونی بپوشیم....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به خــــــــــــــــانه برگشتیــــــــــــــــــــــــم......

 

 

 

 

کلا خیلی به دست به کمر علاقه دارم

باران در سرزمین جاکاراندا

 

خرید بارانی خوبی بود.....

باران در سرزمین جاکاراندا....

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان و بابا
30 فروردین 94 23:59
آخی عزیزم خوش بحالتون بارون زیاد هست اونجا.حتما ماهی زیاد بخورید که ویتامین دی بدنتون کم نشه. آفرین به پسر دست به پهلو که خرید بارونی رو هم یاد گرفته
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون از توصیه خوبتون هانی جون رو ببوسید
مامان ندا
13 خرداد 94 15:30
سلام من شما رپ لینک کردم و درخواست دوستی فرستادم ممنونم اددم کنید