محمدصالح عزبزمحمدصالح عزبز، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

کوچک وشادمانه...صالح خوب خانه....

****Happy Wedding Anniversary****

1394/1/8 19:32
364 بازدید
اشتراک گذاری

 

سالگرد ازدواج****

 

 

 

 

سالگرد ازدواج***

 

 

سالگرد ازدواج***

 

 

 

توضیحا خدمت همه ی عزیزان خودم عرض کنم که....

چند روز پیش بنده در حال بازی با کامیون سابقم بودم

که یهو کامیون نامبرده از زیر دست بنده در رفت

وصورت مبارک اینجانب با عقب ماشین جلویی

برخورد جانانه ای نمود

کلی خط وخوطی شدم

حالا اما دیگه خوبم...

ملالی نیست.....

کامیون اما همون لحظه در یک کیسه ی زباله بزرگ

ودر پشت درب خانه آرام گرفت

و شد کامیون سابقم....

آرامغمگینچشمک

 

پسندها (1)

نظرات (3)

معصومه بخشی
11 فروردین 94 17:29
چه کیک باحالی! من فقط ازون خامه دورش میخوام!عکسا روکی میگیره اینقدرساده و حرفه ایند؟!من فک کنم این سریال عکس های با زیرنویس حالاحالاها ادامه داشته باشه!شاد باشین امضا:ninimini
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
پاسخ
سلام خاله جون... به به چه سالیه امسال وبمو متبرک کردین با نگاهتون..... بیاییم ایران حتما شیرینی خامه ای واستون درست می کنیم.... عکس ها رو همه با هم میگیریم...خانوادگی... گاهی من گاهی مامانی گاهی باباجون... واقعا حرفه ایه؟؟؟؟؟ تا شقایق هست زندگی باید کرد.....
سحر
17 فروردین 94 1:28
مامان محمدصالح سلام:'(:'(:'(:'(:'( من همون عمه بودم ک عاشق نی نی تو راهشون بود نی نی مون باید سقط بشه:((( هیدروپس فتالیس داره... توروخدا برامامانش دعا کن سر نمازت((((((
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
پاسخ
سلام عمه سحر آخه....آرزو می کنم مامانی نی نی همیشه سلامت وشاد باشه...نی نی های آینده از راه می رسند ودوباره همه شاد شاد می شن
خاله انسیه
19 فروردین 94 20:48
به به مبارک باشه سالگرد ازدواج مامان و بابات البته من مسافرت بودم و به موقع نتونستم پیام بفرستم راستی این مناسبت واسه من فرداش بود9 فروردین90 این گلها رو هم تقدیم می کنم به مامان از گل بهترت
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
پاسخ
سپاس سپاس سالگرد ازدواج شما هم مبارک خاله جون....روزش رو یادمون بود اما سالش رونه...مامانی می خواست براوت پیام تبریک بفرسته ولی من مامانی رو مشغول پخش فیلم های خودم می کنم مامانی کارهای دیگشو نمیتونه انجام بده.... برای ریحانه ی گل ومامی گلش....