محمدصالح عزبزمحمدصالح عزبز، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

کوچک وشادمانه...صالح خوب خانه....

تــــــــــــــــــــــــــــرک میـــــــــــلک...(milk)

1393/6/16 14:56
205 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم سلام

 

من دارم روزهای مهمی رو پشت سر میذارم

 

ترک میلک

 

شیر شیر مامانی

 

یک هفته ست که روزها تخله

 

دوشب هم هست که بدون نوشیدن میلک لالا می کنم

 

ولی شیر شیر نیمه شب وصبحگاهان هنوز تخل نشده

 

نسبتا مسالمت آمیز دارم از شیر شیر خداحافظی می کنم

 

ترک میلک

 

از اینکه

 

برای من

 

آرزوی موفقیت می کنید بسیار سپاسگزارم دوستای خوبم

 

 

پسندها (5)

نظرات (9)

وروجک
17 شهریور 93 0:10
محمد صالح جان ان شالله که این روزای سخت به راحتی زود تموم شه گلم 👶🙏🙌
مامان و بابا
20 شهریور 93 0:08
تولدت مبارک عزیزم انشاءا... بیام تولد 120 سالگیتو تو وبلاگت تبریک بگم خدا حفظت کنه و انشاءا... زیرسایه پدر مادر بزرگ شی. محمدهانی و من و باباش خیلی دوستت داریم چون تو یکی از دوستای خوب وبلاگیش هستی و خیلی بامزه و عزیزی
مامان زهرا
20 شهریور 93 14:09
محمد صالح جان تولد دو سالگیت مبارک ایشالله صد و بیست ساله شی نه صد وبیست سال کمه همیشه زنده باشی ترک میلکت هم مبارکا باشه داماد بشی ایشالله
عمه حنانه
20 شهریور 93 14:24
تولد تولد تولدت مبارک
س
20 شهریور 93 20:02
محمدصالح جون تولدت مبارک.خاله جون دومین سالگرد مامان شدنت مبارککککککککککک...............
مامان
21 شهریور 93 8:27
تولدت مبارک گل پسر مرد شدنت هم مبارک => ان شاالله زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشی عزیززم چه موهاش هم بلند شده خوش تیپ شده
مامان
1 مهر 93 1:06
دخترم قالب وبلاگت رو پوکوندی؟؟؟؟ خراب شده ( به کسر حرف خ )
مریم مامان یسنا
16 مهر 93 22:48
مامان محمدهانی
23 مهر 93 12:24
مبارکت باشه بزرگ شدنت و شیر نخوردنت....می می بای بای