محمدصالح عزبزمحمدصالح عزبز، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

کوچک وشادمانه...صالح خوب خانه....

سفر سفـــــــــــــــر...سفربه ایراااااااان* قسمت پنجم وآخر-دیدارهــــــا

1393/3/31 18:43
821 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی رو که در ایران بودیم،سعی کردیم همه رو ببینیم،دائم در حال سفر ومهمونی بودیم ولی بازهم هرچی تلاش کردیم نتونستیم همه رو ببینیم واز خیلی از دیدارها هم نشد عکس تهیه کنیم

آرمان ،عرفان،نازنین زهرا،علی،عسل،سلما،محمدصدرا ،فاطمه،ریحانه،رویا،محدثه،ابراهیم وخیــــــــــــــــــــــــلی های دیگه رونتونستم ببینم

امیدوارم همه ی وروجک ها وخانواده هاشون همیشه سلامت وشاد باشند

برای اولین بار من تونستم سر مزار مادر خدیجه وباباابراهیم برم

خدا رحمتشون کنه....

تهران

 

 

اراک

 

اراک

 

اراک

 

تهران

 

 

 

اراک

 

تهران

 

تهران

 

 

تهران

 

 

 

اسلامشهر

 

 

اراک

 

اراک

 

 

تهران

 


اراک

 

اراک

 

اراک

 

 

روستای دمنه

 

 

 

 

 

 

اراک

 

اراک

 

 

آفریقا

 

آفریقا

پسندها (2)

نظرات (6)

عمه حنانه
13 مرداد 93 8:25
عکس های زیبایی بود. من که خیلی خوشم اومد. کلی روحم شاد شد . البته روح همه رفتگان هم شاد
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
پاسخ
بـــله روح همه ی رفتگان شاد،دوستت داریم عمه حنانه جون
وروجک
13 مرداد 93 14:23
سلام عزیزم خیلی دوستون دارم، بیشتر مواقع ب راخواندم نظری قشنگ شما میام سر میزنم به وبلاگم از طرف من پسر نازت و ببوس 😙😙😘💟
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
پاسخ
سلام مامان وروجک آینده،یه عــــــــــــــــــالمه آرزوهای خوب داریم برات همیشه
مامان
13 مرداد 93 16:55
یادش به خیر ما هم فرصت این همه عکس داشتیم ! چه عکسای خوشگلی! چه پسر نازی! توی کوچه که نمیتونستیم عکس بگیریم ولی همین که دیدیمتون هم خودش کلی خوب بود ! عگسها همه با سلیقه دوست خوبم !
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
پاسخ
سلما جون بزرگتر بشه بازهم فرصت پیدامی کنی،گرچه همون عکس هایی هم توی وب محمد صدرا وسلما می ذاری تکهان شاءلله سال دیگه که کلا برگردیم ایران حسابی همدیگه رو می بینیم
مامانی غزل جون
16 مرداد 93 12:57
همیشه به سفر عکس هاتون عالی شدن و واسه یادگاری خیلی خوبن مهندس کوچولو که بزرگ بشه از دیدن عکس ها کلی ذوق میکنه من کلی از این عکس ها با بچه های فامیل دارم الان که به عکس ها نگاه میکنم کلی خاطره بازی میکنم با هاشون حالا همه او بچه ها بزرگ شدیم و ازدواج کردیم و خودمون هم بچه داریم یادش بخیر خیلی روزهای خوشی داشتیم همیشه شاد باشی مهندس کوچولو...
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
پاسخ
ممنونم دوست خوبم،آره واقعا عکس های یادگاری هم عالمی دارن،روزهای خوشتون مستدام...
مامان و بابا
19 مرداد 93 6:38
عالی بود....خدا همه بچه هایی که ملاقات کردین حفظ کنه.صالح کوچک رو هم برای مامان باباش حفظ کنه انشاءا....عکسای جالبی بود.
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
پاسخ
خیلی ممنونم از شما،ان شاءلله که محمد هانی جون هم همیشه تنش سالم ودلش شاد ولبش پرخنده باشه
مریم مامان یسنا
27 مرداد 93 14:26
عکسهای قشنگی بودن
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون