محمدصالح عزبزمحمدصالح عزبز، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

کوچک وشادمانه...صالح خوب خانه....

نـــــــــی نــــــــــی از Snake چیزی می دونـــــــــــــی؟؟؟

1392/10/29 14:33
253 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای مارها

دنیای مارها

 

دنیای مارها

 

دنیای مارها

 

دنیای مارها

 

دنیای مارها

 

دنیای مارها

 

دنیای مارها

 

دنیای مارها

 

دنیای مارها

 

دنیای مارها

 

دنیای مارها

 

دنیای مارها

 

 

البته من در این سن که از مارها هم نترسیدم امیدوارم تا بعد هم همین طوری پسر شجاع باقی بمونم

حتی من به یکی از مارها که بیرون شیشه بود وبه گفته ی آقای مسئول سمی نبود خیلی نزدیک شدم وبرای چند ثانیه پوستش رو لمس کردم،بهر حال تجربه ی خوبی بود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله عاطفه
3 بهمن 92 19:07
سلام پسر شجاع..... مارگزیده از ریسمون سیا سقید میترسه نه تو فسقلی کنجکاو
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
پاسخ
سلام خاله مهربون آره واقعا ما وروجک ها از هیچ چیز نمی ترسیم،مثل پسردایی جونم،محمدمهدی،که شنیدم لامپ ترکونده،چه کیفی کرده!!
عمه حنانه
6 بهمن 92 15:47
سلام بدین وسیله ترکوندن لامپ را تکذیب میکنم ولیکن سه بار برق گرفتگی مختصر و سه کار برقی که منجر به ایجاد صدای بوم... شده که بر اثر جرقه بوده یه چندتا کار کنجکاوانه دیگر که مجال بیان نیست در هر صورت آقا محمد مهدی هنوز زنده است
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
پاسخ
سلام سلام الهی که هزار سال زنده باشه این گل پسر باهوش وفعال،ماهم همون صدای بوم رو شنیدیم،فکر کردیم لامپ ترکیده،بهر حال هم کلی کیف کرده وهم کلی به علمش اضافه شده،خدانگهدار همه ی مهندس کوچولوها باشه