محمدصالح عزبزمحمدصالح عزبز، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

کوچک وشادمانه...صالح خوب خانه....

پودر گوجه ی عالی.......مدرسه ی عالی......

1398/5/28 1:07
271 بازدید
اشتراک گذاری

یه عالمه گوجه خریدیم

وبا مامانی اونها رو پس از چند قاچ سدن

به پشت بوم بردیم وتوی سینی پهن.کردیم

دو روز بعد گوجه ها خشک خشک بودند

من مسیول اسیاب کردنشونم

خیلی خوشحالم

مامانی هم اسیاب رو باز می کنه

خالی می کنه توی الک مخصوص ودوباره میده دست من

من پرش می کنم روی جای مخصوص چفتش می کنم

واسیاب رو روشن می کنم

مامانی هم.کنارمه

خیلی خوبه که یه مسیولیت مهم دارم

چند لحظه رفتم پای تی وی

مامانی صدا زد

مهندس اسیاب؟؟

کجایی کار کارخونه ی پودر گوجه,لنگ شماست

من با کلی خنده واحساس خوب سر کارم برگشتم

وکارخونه دوباره راه اندازی شد....

انصافا خیلی کمک من,شایان توجه بود

مامانی هم حسابی خوشحال بود واز من تشکر می کرد

اینها که مبینید,حاصل بیستو شس کیلو گوجه است

آماده کردیم برای سفر مون,تغییر مکان زندگی,

روزهای شاددوخوبی در کنار پدر جان,در انتظارماست

مدرسه ومحله ی جدید

دوستان ومعلمان جدید

وآموزش های جدید

مدرسه جدید رو خیلی دوست دارم

ومطمینم روزهای خوب وپر از علمی رو در اون سپری خواهم کرد

پیش به سوی آینده......

قوی ونیرومند

پسندها (8)

نظرات (4)

نرگسنرگس
28 مرداد 98 2:20
دست مهندس کوچولو و مامان با سلیقه درد نکنه ...👏👏👏👏👏👏
نرگسنرگس
28 مرداد 98 2:21
ما شما رو با افتخار دنبال کردیم . لطفا شما هم ما رو دنبال کنید. 😉
مامان و بابامامان و بابا
28 مرداد 98 10:13
آفرین به مهندس جان آسیاب🤭👏👏👏 واقعا چقدر خوبه مامان شما رو داره❤❤❤
عمه فروغعمه فروغ
28 مرداد 98 18:26
به امید موفقیت👌