محمدصالح عزبزمحمدصالح عزبز، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

کوچک وشادمانه...صالح خوب خانه....

یک شب عالی.....دقیقا شب قبل از شروع مدرسه

1398/1/17 9:25
259 بازدید
اشتراک گذاری

امشب شب به یاد ماندنی

و

خاطره برانگیزی بود واسه ی من

دایی علیرضاجانم از سفرکربلا برگشته بود

ومهمونی شام در سالن برگزارشد

من عاشق رستوران رفتنم

از وقتی هم که پدر جانم رفته ماموریت,کمتر,میاییم بیرون غذا بخوریم

یعنی اصلا نیومدیم

ولی امشب حسابی حال کردم

هم بازی کردیم با بچه ها

از ساعتها قبل

هم یه غذای خوشمزه خوردیم

فکر کنم از رنگ دور دهان مبارکم پیداست,که غذا چقدر بهم چسبیده

زیارتتون قبول دایی جان

چه شب خوبی بود,شب هفدهم فروردین ۹۸

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان و بابامامان و بابا
17 فروردین 98 10:06
تا باشه از این شبهای شاد توی زندگیت پسر مهربون🌹
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
پاسخ
ممنونم,ممنونم از شما شاد باشید همیشه ی هنیشه🌷
دایی علیرضا
17 فروردین 98 21:47
دورت بگردم عزیزم
نوش جونت
الهی که همیشه خوشحال باشی.
همین روزها یه خبر خیلی خوب به سویت روانه خواهد شد.
آخه در حرم آقا امام حسین(ع)خیلی یادت کردم.این حال خوشت هم به خاطر عنایت ایشان است.
🌹🌹🌹🌹🌹
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
پاسخ
ممنونم ممنونم از دایی جان وخانواده ی گل دایی جان😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
3 اردیبهشت 98 23:07
شاد باشین😘😘