محمدصالح عزبزمحمدصالح عزبز، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

کوچک وشادمانه...صالح خوب خانه....

جام جهانی....مرد عنکبوتی......

1397/3/26 2:53
349 بازدید
اشتراک گذاری

ایران اولین بازیشو برد....

اونقدر خوشحال شدم که بی اختیار

شروع کردم به ملق زدن در جا.....

هی ملق زدم هی ملق زدم

بعد منو ومامانی همو بغل کردیم وبوسیدیم

بعد دوتایی باهم هی دست زدیم دست زدیم

دست زدیم وخندیدیم

آبجی پریناز جونمم,می خندید

اولین تجربه ی من از تماشای فوتبال ایران در جام جهانی

به امید پیروزی های بعدی

چقدر خوش گذشت.....به به

مرد عنکبوتی هم امروز از پارک خریدم

خوشحال در خوشحالی.....

مدتها بود دنبالش بودم.....

مرد عنکبوتی عزیز.....

راستی واقعا مراکشیها

خوب بازی کردن

دلم سوخت براشون

مخصوصا اون که گل به خودی زده بود

ولی بازی برد وباخت داره دیگه.....

پسندها (10)

نظرات (5)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
26 خرداد 97 9:05
واقعا خوش حال کننده بود.
مامانیمامانی
26 خرداد 97 9:34
پیروزی ایران مبارک
مامان صدرامامان صدرا
27 خرداد 97 15:57
انشالله که این شادیها مستدام باشه ⚽⚽⚽⚽
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
10 تیر 97 0:40
عالییییی بود راستی خوشحال میشم حضور گرمتونو توی وبم ببینمبغل من وب شما رو دنبال کردممحبت خوشحال میشم دنبالم کنینگل ممنونبوس​​​​​​​  
مامان و بابامامان و بابا
13 تیر 97 15:11
الهی ماشاءا... به صالح خوب و مهربون