محمدصالح عزبزمحمدصالح عزبز، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

کوچک وشادمانه...صالح خوب خانه....

برداشت محصول............. با............ جارو برقی.....

1397/3/17 1:26
234 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق جاروبرقی ام

عاشق ها.....عاشق

بعضی اوقات

مامانی می گه,

فرش پذیرایی جارو لازم داره

سه سوته,جاروبرقی رو آوردم

روشن کردم,

جارو کردم

خاموش کردم

گذاشتم سرجاش.

مامان خیلی خوشحال میشه از این کارم

واقعا تمیز هم جارو می کنم

همیشه همیشه همیشه هم

با سیم جمع کن جارو برقی مسابقه میدم

سیم رو صاف می کنم

از مامان خواهش می کنم,دگمه ی سیم جمع کن رو بزنه

منم شروع به دویدن می کنم

ببینم من زودتر به حاروبرقی میرسم یا سر سیم

گاهی من برنده میشم ,

گاهی اون...

گاهی هم مساوی....

یه شب داشتم جارو میزدم,

توپ های رنگی رنگی ام

هم افتادهوبود,گوشه ی خونه

مامانی,گفته بود توپها م رو هم جمع کنم

جارو برقی رو روشن کردم

توپها رو به کمک جارو برقی,

از یه طرف به طرف دیگه می بردم

و می گفتم برداشت محصدل

بر داشت محصول

ومی خندیدم

مامانی هم گفت.....

جاروتو بکن گلپسر.......از تو دست تو مهندس ناز

پسندها (6)

نظرات (2)

مامانیمامانی
17 خرداد 97 21:35
قه قهه