محمدصالح عزبزمحمدصالح عزبز، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

کوچک وشادمانه...صالح خوب خانه....

خوابهای خوش.....با ریش.......

1396/11/26 1:14
712 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

امروز چند دقیقه ای خبری ازم نبود.....

بعد که پیداوارم شد.....

بالبخند اومدم جلوی مامان و.....

مامانی توی آشپزخونه مشغول درست کردن شام بود....

داشت می گفت کجایی پسرم......

که یهو من جلوش ظاهر شدم و

ظاهر شدمو وگفتم ریش وسبیل در آوردم مامان...

مامان اول مات ومبهوت بود بود...

بعد خندید وگفت....

پسرم پیشونی که دیگه ریش نداره.....

یه دست محکم به پیشونیم کشیدمو وگفتم

خب پاکش کردم.......

دهنمو شکل دهن ماهی هم کردم......

این روزها هم توی همه ی عکسهام دوست دارم احترام نظامی بذارم.......

حالا با اینکه کلی آب به صورتم زدم,مسواک.زدم و.....

با همون ریشام خوابیدم.....

دارم خوابهای خوش میبینم.......خوابجشنمحبت

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
26 بهمن 96 13:54
الهههههههیمحبت بزرگ مرد بشی انشالله
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
پاسخ
خیییییلی ممنونممحبت