محمدصالح عزبزمحمدصالح عزبز، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

کوچک وشادمانه...صالح خوب خانه....

حسن ,ما خوندیمت.......

1394/9/21 17:54
387 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها که هنوز...وسایل کم وکسری خونه رو جور نکردیم...

وهنوز فرصت خرید تی وی پیدا نکردیم بعد از اومدنمون....

بسیار کتاب مطالعه می کنیم...

عاشق کتاب حسنی نگو یه دسته گلم

وهمین طور گربه ی ناز نازی....

برای اولین که کتاب حسنی رو خوندیم,

به مامانی گفتم:حالا هر وقت حسن بیاد خونمون

میگیم حسن , ما خوندیمت....یول

(حسن از گلپسرای خوبه فامیله)

 

گربه نازی نازی رو خوندیم تااااااااا

رسیدیم به اونجا که می گه تنبله دسته اوله.....

به مامانی,گفتم:بگو دست دوم نه دست اول......!تعجب

 

چند روز پیش داشتم خودم بازی می کردم

واواز می خوندم برای خودم:

کره الاغ کدخدا.........نمی دونی تا کجا میره....نیشخند

 

یه کتاب هم مامانی داره.....البته داشت...

حالا دیگه ورق ورق شده و همون هم متعلق به منه...

به نام اکسفورد پیکچر دیکشنری ....

که بهش می گیم O.P.D ...

این یکی رو که دیوانه وار دوست دارم...

پر از عکس های خوشگل از همه چیز.....

بعضی وقت ها یک ساعت کامل داریم o.p.d می خونیم...

یعنی دهان ومغز مامانی و بابایی کف می کنه

از بس من از روی شکلها سول می پرسم

ومامانی وبابایی توضیح میدن...

بعد می گم حالا شما از من بپرس....!!!سوالچشم

 

یه پازل خروسی دارم که خاله پرستو واسم اورده....

حروف الفبای انگلیسی...

اون هم از وسایل وبازی های بسیار مورد علاقم هست......

بعضی وقت ها چهار پنج بار پشت سر هم

مرتب می کنیم ودوباره بهم میریزیم....اینقدر که دیگه..

دیگه چشمامون همه جا رو پر از خروس میبینهابلهقلبدلقک


پسندها (2)

نظرات (2)

مامان محمد صدرا
30 آذر 94 9:01
چه بلایی شده پسرمون ! شما تلویزیون ندارین ؟؟؟؟خیلی خوبه !برای ماهم بیشتر وقتها خاموشه مبارک باشه بای بای پوشکت امروز همه ی وبت رو خوندم ان شاالله همیشه موفق باشی و عاقبت به خیر بشی گل پسر!
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
پاسخ
سلام خاله جان...کجایین شما پیداوارتون نیست....ممنون از محبت هاتون....
مامانی غزل جون
3 دی 94 22:59
ای ول مهندس کوچولوی کتاب دوست ما اآآآآآآآآآآآفرین پسرم
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون مهربون....